- Завършена степен „Бакалавър” или „Магистър” по съответните дисциплини;
- Ниво на владеене на английски език С1;
- Използване на иновативни методи на преподаване;
- Желание за работа с млади хора.
”Безспорно най-важният фактор за успехите на едно училище е добре подбраният екип от педагози. Любовта към професията е водеща в работата на нашите учители. Признание за техния всеотдаен труд и благодарност, че бяха с нас през всичките трудни години, през които преминахме.
Лиляна МуховскаСъосновател
В работата си с децата най-много държи на създаването на усещане за екип, където всички да имат обща цел. Това, което зарежда Мила в свободното ѝ време, са пътуванията с най-близките, четенето и йогата.
Притежава над 10-годишен опит в преподаването на английски език в двуезичен контекст с деца от различни възрасти. Има опит в подготовката на студенти за международни дебати, творческо писане, подготовка за изпити за IGCSE (английски език и литература). Удостоена е с наградата на херцога на Единбург. Според нея емоционалната безопасност в класната стая е много важна, за да се гарантира, че учениците са отворени и възприемчиви към ученето. Набляга на творческото и критичното мислене в уроците си, като ги насърчава открито да споделят своите мисли и да анализират своите възгледи, като използва Сократов въпрос. За нея диференцирането на уроците е много важно, за да се гарантира, че всички ученици напредват. Труди оценява учителството като възнаграждаваща професия. Всеки ден започва работа с най-живите и ентусиазирани членове на обществото – децата. Виждайки как учениците растат и се развиват, получава искрено удовлетворение.
В дългогодишната си практика като преподавател по испански език се стреми да съчетава съвременни похвати и средства на обучение с традиционни методи, съобразени с индивидуалните нужди и спецификата на всеки ученик. Основна цел в професията ѝ е да формира доверие, спокойствие и взаимно уважение, както в децата, така и в техните родители като един от най-важните фактори за осъществяване на ползотворна и ефективна работа.
Той е мотивиран и коректен в работата си и отношенията си с колегите. Възприема емоционално комуникацията с децата и се радва да представя по свой специален начин необятния свят на химията. За него е удоволствие да има възможността да участва във формирането на учениците като личности. Вярва, че в него те винаги могат да намерят подкрепа и разбиране. В свободното си време обича да да пътува, да чете и да се разнообразява с чужди езици и култура.
Счита, че медиацията е форма на общуване и развива множество комуникационни умения, помага да се задълбочат отношенията между страните в спора в ползотворна насока. Има интереси към новите технологии, дизайна и приложението им в практиката. Георги Бакалов смята, че знанието достига до ученика, когато е готов да го приеме, а учителят следва да развива тази готовност.
Бизнес ежедневието ѝ е свързано с работа в мултикултурна среда, държи на позитивно мислене, качеството, креативността и ясните отговорности. Управлява собствен бизнес от 2004 г. Владее английски, френски и руски език. Ползва нидерландски, испански и италиански език.
Живяла е в различни държави от Европа, Африка и Азия. В свободното си време обича да пътува. Интересува се от география, антична история, както и от класическата музика.
В началото на 2019 година Светлана основава Академия за дизайн – Pixel Academy, насочена изцяло към дизайна, визуалната идентичност и дигиталното присъствие. Също така, провежда професионални обучения и семинари, свързани с дизайна и изграждането на бранд, както и визуалната идентичност на марката.
Светлана Цонева е част от журито на конкурса „Сайт на годината“ над 8+ години, ментор в Able Mentor и преподавател в SoftUni Creative, Pixel Academy и гимназия „Проф. Иван Апостолов“ в гр. София.